E-urey Solgar brewers yeast vitamin 12 kullanan var mı sütü arttırmak için. Birde kullanıyorsanız günlük ne kadar alıyorsunuz.
Muges4 E-urey İlk dönemler kullanmıştım günde 3 tane alıyordum etkisi olmuştu. Bir şişe kullandım ben içinde 250 adet vardı hemen hemen
-Gulsahasil- E-urey ben kullanıyorum çok güzel arttırıyor günde 5 kere falan kullanıyorum bazen unutmama rağmen çok iyi 👌🏻
Yamanmoms E-urey ilk dogum yaptugum zaman kullandim her ogun 2 tane olck sekilde 6 adet alinio vee cook sut yapio kullandigim en iyi sut arttiricj vitamindi bebegim her ay 1-1.5 kilo aldi 6 ay kullandim suan. Kullanmiorm
E-urey Satiyeakinci ben internet yorumlarını okudum günde 6 tane yazmışlar ama emin olamadım çok fazla değil mi. Süt arttıracaz diye sağlımızdan olmayalım
Kbraerdogan E-urey sabah 3 akşam 3 şeklinde kullanıyorum faydasını gördüm diyebilirim bestlak damla da kullanıyorum günde 3 kere 20 damla onu da öneriririm
Caglaa94 Bir dönem stresten sütüm kesilmişti sonrasında denemek amaçlı aldım solgarı farkedilir şekilde arttı sütüm ve hala kullanıyorum. Başta sabah 3- akşam 3 şeklinde kullanıyordum şimdi sabah 2- akşam 2 şeklimde devam ediyorum
muratnannsi E-urey bnde kilo yapti cokta kullanmdm burda bur kac kisi bebeğinin b12 isi yüksek cikti demişti o yuzdem komple biraktn