İkizlerim 21 aylık erkekler
İkizlerimden biri aşırı sosyal ve oyuncu her oyuna katılır ev işlerine ortakdır
Diğeri ise içine çok kapanık asla oyunlara katılmaz katılsa da ortalama 1 dk durur gider ve köşesinde sadece araba sürer
Bunun etkeni birazcıkta diğer kardeşi elinden herşeyi alır bu duruma çok üzülüyorum acaba ikizlerde böyle oluyor mu biri birinden baskın diğeri içine kapanık daha sessiz mi kalıyor
Ya da ben bu durumu nasıl aşarım
Tecrübenizi yazarsanız sevinirim tşk ederim şimdiden