Merhabalar 11 aylık bebeğim var doğduğu günden beridir doktorumuz aynı daha önce bower da yenidoğanyoğun bakım doktoruydu şimdi yeni açılan dünya park hastanesinde yoğunbakım doktoru mehmet çağatan bey biz diyarbakırda özel acil çocuk doktoru bulmakta çok zorlandık gece doktor yok maalesef ama doktorumuz saat kaç olursa olsun iletişime geçiyor hastaneye geliyor ufak sorunları telefon üzerinden çözüyor eşim görevlerde olunca hastaneye gitmek sıkıntı olduğu için hastaneye gelmeme bile gerek kalmıyor belki bu durumları yaşamışsınızdır diye uzun uzun yazıyorum gerçekten bir doktor çocuğun şansı olabiliyor olurda gitmeyi düşünürseniz hüseyinin doktor amcasına selamını iletin lütfen 😊🌸