15 aylık kızımı sütten kesmek istiyorum çünkü geceleri çok sık uyanıyor ve kahvaltı öğünümüz hiç yok çünkü gece boyu emmidigi için acıkmıyor bence öğle ve akşam yemeklerinde zorla zorla veriyorum yanı artık düzene girmek istediğim için kesmek istiyorum sizce ne yapmalıyım