motherthea Uzun yürüyünce felaket sol dizim ağrıyor fizik tedaviye gideceğim başına gelen tedavi olan ya da bundan dolayı oluyormuş sonuç aldım iyileştim diyen var mı kızlar rica etsem cevaplar mıısnız
Fkulcu94 motherthea bendede aynı sorun var sadece sol bacağımda özellikle gece uyruken oluyor ayağımı syrekli harekket ettirmek istiyorum geçmiyor ilaçta kullanamıyorum
motherthea Gizem12 gittim röntgen çekti benlik bir sorun yok yine de fizik tedaviye gidin dedi bir şey yoksa neden ağrı var 😪
Fkulcu94 motherthea husursuz bacak sendromu diye bı hatzalik var sanırım o bendeki haftaya bendede bişey çıkmadı
Lilybaby motherthea röntgen bazen yeterli olmuyor bence mr da çektirin. Benim mrda bi sürü şey çıktı ona göre fizik tedavi planlandı
Lilybaby ipekk05 merhaba benim fizik tedaviden sonra hamilelik yaşamama rağmen tekrarlamadı ağrılarım. Yoğun spor yapan kişilerde görüldüğünü söylediler ama benim öyle bi durumum yoktu neden oldu bilemiyorum