Aylayvz bende 4 haftalıkken gebeliğimi öğrendiğimde bunu kullanmaya başladım . Sonra doktorum değiştirdi b12 hep düşüktü hala da düşük gerçi. Folidays kullandım doktorun önerisi ile. Bi zararı olduğunu düşünmüyorum doktorunuza danışın içiniz rahat etmesi için.