Sanırım bebişlerimiz aynı gün doğmuş, benim oğlan da 7 ay 23 günlük :) ben 2 aylıkken emzir tutturdum çünkü hep memede uyumak istiyordu emzik verince rahatladım. Gece de her uyanmasına emzirmiyorum çoğunlukla emziğini veriyorum uyumaya devam ediyor 2 kere filan da emziriyorum. Nadir günler dışında çok sık uyanmaz, bazen uykusunda dönerken kendi yakalar takar emziğini. :)