Feyzosumunannesi mavikalpefe124 bebeğim 7 buçuk aylıkken gel gel ve çak yapmayı öğrendi şimdi 8 ay 2 günlük 3 4 Gündür de alkış yapıp diş nerede dediğimde ağzını açıyor cıs nerede dediğimde ufo yu gösteriyor
sevgidolubiranne mavikalpefe124 bizde 9 aylığız alkış gel gel kafa sallama zikre giriyor müzik eşliğinde yerinde hafif bi dans üflemeye benzer bi şey ve tabi ki 5 lik çak😅😅😅
deleted20517 mavikalpefe124 bebeğim 7 aylık alkış yapıyor 6 buçuk aylikkenden belli çak yapıyor gel gel yapamiyor ama gel diyor😄
Aylinprensesinannesi mavikalpefe124 benim kızım 10 aylık, şuan hepsini yapıyor 7 aylıkken alkış ve bay bay yapıyordu 8 de gel gel yapmaya ve demeye başladı şuan ne yapsak taklit ediyor öksürdüğümüzde falan gülüyor bize sonra kendisi de öksürmüş gibi yapıyor 😅♥️
mavikalpefe124 Arsima19 9 aylık. Çak diyince elimize vuruyo onun dışında dedesinden ağzını şıklatmayı öğrenmiş onu yapabiliyo. Alkış yapmayı gel yapmayı bay bay ı henüz öğrenme aşaması değil belki erken tabi bilemiyorum. Ama merak ediyorum işte
mavikalpefe124 Feyzosumunannesi maşallah diyeyim nazar değmesin. 8 aylıkken bilmesi bunları gerçekten çok güzel. Şimdi sizinki erken mi tam öğrenme çağı mı 😄😄 benimki 9 aylık bi oyuncağı var onu sprduğumda arıyo bakıyo sağına soluna çak yapınca elimize vuruyo bilinçli mi inanın bilmiyorum ağzını şıklatıyo dedesinden öğrenmiş başka da yok🙄
Arsima19 mavikalpefe124 yani artık yapmaya başlar çok geç değil bizim ki 13 aylık Herşeyi yapıyor. Ne yaparsak yap desek. Sizinki de yapıyormuş
Feyzosumunannesi mavikalpefe124 şuan tam zamanı taklit yapıp öğrenmenin diye biliyorum benim kızım da yeğenimin adını söylediğim zaman kapıya bakıyor bebekler çok akıllı Allah’m korusun ama uyku konusunda hc akıllı diyemeyeceğim gece saat başı uyanıyor
mavikalpefe124 Arsima19 yok canım çok şükür yaptığı şeyler var ce ee bile oynarken o kafasını sağa sola eğip bakmayıda biliyo ben alkış yapsın diye o kadar uğraştım ki tık yok 😄 Ona takıldım erken mi diye ama biraz daha zaman galiba bizimkine uğraşamaya devam😇
mavikalpefe124 Aylinprensesinannesi hahah o öksürük olayı bizde de var biz öksürünce gözünü dikip bakıyo korkmuş gibi öksürük bitince gülüyo spnra bazen dikkat çekmek için yalandan mksürüyo biz bakınca da gülüyo😄
Dondurmalikahve mavikalpefe124 Ortalama 10 12 ay arası taklit yapmaya başlar bebeklerin çoğu 14 15 aya kadar da zamanı var.
mavikalpefe124 Dondurmalikahve doğrudur. Alkış ve gel gel yapsa nasıl mutlu olucam nasılll😁 bekliyoruz zamanını bakalım😇
nazlimom_ mavikalpefe124 bizimki 8 aylıkken fln gözlerini dikip bakardı bişeye sevinince onu zor unutturduk şaşı olcak diye korktuk alkış yapıo biz gülünce oda yalandan gülüyor 9 aylık suan😂 tak tak yap diyince vuruyor 😄😂
Wolverine mavikalpefe124 Endişelenmeyin, 11-12 aylık olduğu zamanlarda daha bilinçli baybaynfalan yapar, kimi erken yapsada sizin bebeğiniz geç kalmış olmayacak.