Oglusm geçen sene bu zamanlar 1250₺ idi 1800 yaptı haziranda 2000₺ istedi tamam dedik şimdi de 5000₺ istiyor yoksa çıkın diyor. Tayinciyiz nereye çıkalım dedik 4000₺ anlaştık, arada emlakçı var o da komisyon alıyor ev sahibinden. aklını çeliyor, yaptıkları hak değil de mecburen veriyoruz