Hari Birisibirisi sizinkide gectimi benim oglumunda var doktor eliyle muayene etti yok birsye dedi ama bi ultrasonla bakilsa iyi olacak sanki
Eymenmiran 1 yaşındaki oğlumda var ultrosonla bakıldı kan tahlilleri tapıldı doktor temiz dedi enfeksiyondan kaynaklı olabiliyormuş
Birisibirisi Hari bizimki geçti bende çok korkmuştum herşey mi beni buluyor diye ama hemen değil belki bir yılda
Marshmallow1 Birisibirisi merhaba nasıl bir şişlikti internette fıtık falan yazıyor çok korktum açıkçası 1 ay önce ağır bir grip atlattı oğlum boynunda şişlikler oldu doktor normal dedi kasığını da sonradan fark ettim
Birisibirisi Marshmallow1 fıtık gibi bi şişlik değil de beze gibi fıtıkdan şüpheleniyorsanız mutlaka gidin
Marshmallow1 Birisibirisi fıtık nasıl bi şey bilmiyorum ama bizim mercimek büyüklüğünde boynunda da şişmişti lenf bezi onun aynısı kasıkta da var öyle mi oluyor