Benim kızım 20aylik şu an biberonla süt iciyor paket süt ve geceleri daha çok süt süt diye ağlıyor ben gece beslenmesini kesmek istiyorum yapamıyorum.. gündüz yeme düzeni bozuk çok yıprandım nasıl yemek yedircem bilmiyorum sevdiği şeyleri deniyorum bazen onları bile yemiyor hem süt hem gece beslenmesi bitmesi lazım ama nasıl? Sizcede artık biberon kaldırılmalı mi