Kızlar oğlum 4 yaşında ama sürekli yanında olmamı istiyor bana çok fazla düşkün .Anneanneye babaanneye de sürekli gidiyoruz ama oralarda bile ben olmadan nadiren durur.Evde tek başımızayız her zaman çevremizde oynayabilecegi kimsede yok.Mesela misafir gelince bile anne gel sende benim yanıma bizimle oyna der peşimi hiç bırakmaz .Bu yıl okulada başlayacak çok zorlanacaz böyle giderseBu huyunu nasıl değiştirebilirim benimle aynı durumu yaşayan var mı?