Merhaba hanımlar oğlum 22 aylık. Kakası gelince söylüyor belli ediyor. Klozet aparatı aldım aslında ilgili. Bezinden de rahatsız oluyor değiştirmemi söylüyor tekrar takmak istemiyoer vs. Ben de öğretmenim 15 tatilde tuvalet eğitimi vermeyi düşünüyorum kafamda çoğu şeyi planladım ama erken mi diye de düşünmüyor değilim tamamen ayından dolayı. İlla 2 yaşı geçmesi mi gerekir. Kaka eğitimi versem de çiş eğitimi için erken olur mu başarısız olur muyuz acaba? Bunu düşünmemin sebebi kuru kalkmıyor sabahları. Belki de uyanır uyanmaz birden hepsini yapıyordur ama sanmıyorum. 15 tatilde veremezsem yaz tatiline kalır. Önerilere açığım