Merhaba kızlar, oğlum 20 aylık oldu ve bu zamana kadar hiç emzirirken vitamin kullanmadım ama hata etmişim sanırım çünkü saçlarım aşırı dökülüyor, eskiden beri zaten demir eksikliğim var ve artık bitkin olduğumu hissediyorum doktor Solgar önerdi bikaç arkadaşım da imom latte kullanıyor siz neler kullanıyorsunuz, ne önerirsiniz?