21 aylık oğlum birebir aynı. Hiçbir şey yokken bile kendini yere atıp tepine tepine bağırıp ağlıyor. O durumda hiçbir şey demeden yanına oturuyorum biraz sinirini atmasını bekliyorum. İyi misin annecim, hadi gel sakinleş sarılalım diyorum. İyiyim diyip yanıma geliyor ama her seferinde aynısı olmuyor 😂 bazen dakikalarca sürüyor ama hiç tepkisiz bekliyorum, bazen bende çok sinirleniyorum sesimi yükseltiyorum buda bi gerçek