Son bir aydır kendimi çok yorgun hissediyorum. Sürekli bir uyku halim var. Bazen konuşmaya bile mecalim olmuyor, karşıdaki konuşuyor ben algilayamiyorum onu. Bebeğim yoran bir bebek de değil neden böyleyim bilmiyorum 😔 Siz yaşadınız mı böyle şeyler nedeni nedir? Psikolojik mi acaba diye de düşünmeye başladım 😞