Merhaba anneler. Misafir yemek takımım yok, sade zamansız bir şey düşünüyorum. Düz, desensiz beyaz set de çok sade kalıyor, ben beğeniyorum ama eşim lokanta tabağı gibi diyor. kenarları gold yada platin şeritli setler var, onların da şeritleri makinada çıkar belki diye şüpheliyim. Sizin kullanıp memnun kaldığınız takımınız var mı?