Hilaldl8
benim 7,5 ay oldu hisssizlik üst tarafa doğru devam ediyor. Eskiye nazaran daha hafif ama hala birazda olsa hissizlik var. Etraftaki ağrılara gelecek olursak kaslar vs elle yırtılarak açıldığı için iyileşmesi zaman alabilir. Benim şu an yanlarda ağrım yok