bebegim 3 aylik emziriyorum. elenatal3 kullandim saclarim aşırı dökülüyor. faydasi olmadi. aslinda kan degerlerimde normal ama kel kalicam sanirim. kullanip memnun kaldiginiz takviye var mi? sütün kalitesi artsin diye kullanmak istiyorum. ayrıca cok zayifliyorum durmuyor resmen zayiflamam istah acacak daha cok yedirecek biseylere ihtiyacim var.Anlayacağınız ruh gibi geziyorum 😔😔