Bugün bebeğimin 9. Ay kontrolü ve aşısı vardı. Boyunu 72 kilosu 9.400 çıktı tartıldıktan sonra hemşire sen iştahsız mısın yemek sevmiyor musun diyerek sevdi kızımı. O anda sormak aklıma gelmedi nedense 😂 az mı sizce ya bana iyi geliyor ama biraz takıldım