kubr_pak Alparslanmoms_ Bizde başka bi markanın temassızı var ama doktorumuz en iyi ateş ölçer basit bildiğimiz koltuk altından kullanın dedi, temassız her zaman 1-1.5 derece fazla gösteriyor dedi ki gerçekten de öyle
Alparslanmoms_ kubr_pak bizde de koltuk altından ölçen var ama oğlum hareketli olduğu için ölçemiyorum bir de temassız almak istedim