Duruyaman maşalllah ne güzel benim bebişimde öyleydi bende senin gibi söylüyordum herkese sus kız deme ne güzel işte kendı halledıyor dıyorlardı bak sımdı 5 aylık olduk hıc gaz problemı yasamadık halen kendı halledıyor işini bazen insanların içinde cok seslı yapsada olsun sancı çekmesinden iyidir 😀😀