Merhabalar, 2,5 yasinda bir kizim var 1 yasindan beri herkesi asiri yabanciliyor eve gelen misafir disarda cafe de otururken birisi onun yanina yaklasirsa veya bakarsa huysuzlasiyor saklaniyor rahatsiz oluyor 1 saat gecince alisiyor yabanci ksiiyle iletisim kuruyor bunu bir turlu aşamadık ben hemen insanlari uyariyorum lutfen yaklasmayin rahatsiz oluyor diye ama cocuklara karsi oyle bir tutumu yok. Yasayan arkadaslarimiz var mi gecici mi bu durum?