Bebeğim şuan sadece mama ile besleniyor hipp ten sma ya geçtik normalde kaka yaparken zorlanır baya ıkınırdı ve kakası başta katı devamı kıvamlı olurdu. Sma ya geçtiğimizden beri cıvık yapıyor ama rahat yapıyor bir ıkınmada bitiyor. 3 buçuk aylık. Cıvık kaka normal mi acaba? Günde 1 kez yapıyor ishal sayılmaz değil mi?