OglumAlp bende Sancaktepe Osmangazi mahallesinde oturuyorum, özel hastanede yaptırdım 6 aylık aşılarını oğlum 6 buçuk aylık sağlık ocağından aşı var diye aramadılar, sistemde görünüyor olabilir mi bilmiyorum, Lokman Hekim hastanesinde aşı yaptırmıştım