Öncelikle iyi bir mama alın. Bütçenize göre royal canin, n&d, acana tercih edebilirsiniz. Sanabelle var o da çok iyi bir mama. Seramik mama ya da cam mama su kabı kullanırsanız kedi aknesiyle uğraşmazsınız. İyi bir malt kesinlikle şart. Gimcat alabiliyorsanız biz hep kullanıyoruz ama biraz pahalı vets plus da kullanılabilir. Yaş mama olarak schesir, n d alabilirsiniz. Benim kızım sadece gourmet yiyor ama çok sağlıklı değil. Ayına ve kilosuna uygun besleyin. Ben yaş mamayı yarısını bi gün yarısını iki gün sonra veriyorum dolapta saklayıp ılıtıp veriyorum.
Taşıma çantası, tırnak makası, iyi bir tarak, tüy toplama eşyaları edinin. Zilli tasmaya küçükken alıştırın ki evin içinde kayboluyolar😊
Tırmalama tahtası mutlaka alın ve her tahta hariç tırmaladığı yerlerdeyken kedinizi alıp tahtaya götürün alışsın.
Tuvaleti kapalı alın ve önüne mutlaka paspas koyun kum çok dağılıyor. Biz kum pro line kullanıyoruz memnunuz ama sizin yerizde olsam elekli kum kabı alıp çam pelet kullanırım hem sağlıklı hem ekonomik hem de ev kum olmaz.
Oyuncak çok almayın kağıt topla karton kutuyla oynuyolar.
Yabancı cisimlre dikkat edin iple küçük şeylerle oynatmayın çok tehlikeli oluyor.
Veteriner kontrollerini eksik etmeyin. Bol bol oynayın sevin bebek gibi ilgi isterler. Hiç bir yere kapatmayın özgür bırakın ve mutlu olun😊