Aras_2323 en fazla gündüz 10 dakika uyuyo uyanıyor ve uykusu olduğu için de huysuz oluyordu. ilk 4-5 ay uyku düzeni beklememek lazim demişti arkadaşlarim doğruymuş. Benimki ilk 3 ay gündüz gece uyumadı desem yeridir. 4.ayda da yok atak haftası yok gaz derken uyuyamadi, şimdi 5 teyiz inşallah uyur 🙏