Gzddde bunun kavgasını defalarca yaptm hep bı bahane buldm öpmeyın dıe eee neresınden öpcez öpmüceksnz dedım daha küçük dedm özellikle korona benı cok korkutuyordu ve ben bebeğim tam 40 günlükken korona oldm bıse dedgmde eee Allah korur evet korur ama biz önlem almazsak olmz ben bıle öpmeye kıyamyrm yanaktan öpmeyın dedm ellerınden öptüler eee eller ağzına gdyo dedm ee nerden öpcez öpmüceksnz doktor yasakladı bıle dedm ama yok kendıme yaptm dinlenmiyor malesef yenı yenı kafamda kabullendm 7aylık kızım