Benimde dört aylık bebeğim dünden beri öyle bende burda bekliyeyim ben soğanı ikiye bölüp karanfil batırdım sanki iyi geldi akıntımız bugün yok düne göre onun dışında emziriyorum kendim ıhlamur bal limon tükettiyorum sütten geçer birde bir çay kaşığı calpol vermemi söyledi sağlık ocağındaki hemşiremiz akıntısı varsa baş ağrısıda olurmuş ateş yok yinede ver dedi bu şekilde umarım hemen toparlarız sizede geçmiş olsun