Toprak34 Deneyimli kişiler yanıtlarsa çok sevinicem benim bebeğim şuan 5 aylık ama prematüre doğru 29+2 de bu aylarda normal şartlarda kısa süreli oturtuluyo bebekler ben oturtmalımıyım sizce zararı olurmu görenler cevap verirse çok sevinirim