Asguney zaten evden çalışıyorsanız birini tutmanız lazım hem bebekle ilgilensin hem o uyurken yemek basit temizlik vs yapsın öyle anlaşın. Ben evden çalıştım kızım 11 aylıkken başlamıştım tektim müsteri görüşmesi yoktu operasyonel bir isti işim yoğundu ama en azından birebir insan muhatabiyeti yoktu, cok yoruldum tükendim diyebilirim. 1.5 yıl sürdü pandemi sebebiyle kimseyi de alamadım eve. Çok yıprandım. İlla ilgi bekliyor ağlıyor , bez değişimi uykusu vs. Yani is yoğunluğunuzu bilmiyorum ama telefonda bir kriz çözmeye çalışırken altta bacağınızı çekip ağlayan biri olacak bunu bi düşünün