Merhabalar oğlum 5 aylık ve sadece anne sütüyle besleniyor dün sabah uyandım ve bir baktım grip olmuşum oğlum çok huysuz sürekli kucakta durmak isteyen bir bebek ve şuan ailemin yanındayız herkes çalıştığı için ben bakıyorum ve benimle uyuyor burda yatağı yok ilaçta kullanamıyorum en kolay nasıl atlatabilirim tavsiyeleriniz var mı ?