Merhaba anneler, bebeğim 2 haftalık sürekli ıkınıyor ıh mıh sürekli huzursuz gibi ama ağlamıyor hiç durmuyor karnı tok, yeni uyuyup uyanıyor, gazı da alttan üstten çıktı, altı temiz ama ııh mıııh diyor sürekli hareket halinde. Bazen kucakta sakinliyor ama her zaman değil. normal mi yoksa bir sıkıntısı mı var?