sZehra Kızlarrer yardımınızı istiyorum! 3 aylık bebeğimin başında kepekler var baya çoğaldı. Zeytinyağ kullandım ama iki kere sadece, gitmedi. Mustela’nın özel şampuanını da kullanıyorum. Öneriniz var mı??
Tugcebyrk sZehra benim kızımda konak olmuştu mustelanın şampuanını kullanıyorum baya geçirdi çok az kaldı bi süre kullandıktan sonra komple geçer diye düşünüyorum bence farklı şeyler sürmeyin bebeğiniz daha çok küçükmüş şampuanı düzenli kullanmaya devam edin şampuanladığınız zaman bi iki dk kafasında bekletin sonra durulayın o şekilde geçer bence
Temmuz1 sZehra zeytinyağını sürün biraz bekletip ince bir tarakla tarayın.birkac defa yapınca geçiyor.
gmzshn Zeytinyağı sürüp tarıyor musunuz ? Taramanız gerek. Bizde 4 aylığız tamamen geçmiyor canım ara ara tekrarlıyor