Obiranne_ ben omo matik kullanıyorum çok memnunum hiç keke kalmıyor çamaşırlarımda eskiden sıvı deterjan kullanırdım ama lekeler kalıyordu sonra matiğe geçtim çok memnun kaldım erirmi erimezmi diye düşünüyordum ama siyahlarda bile eriyor hiç deterjan lekesi kalmıyor