mervemik isilay83 ben ☺️ 2.900 doğdu 4 aylıkken 5.300dü. Sadece anne sütüyle 2.aydan sonra 500-600gr arası aldı sadece. Şimdi meme reddi de başlayınca 1 haftadır mama takviyesine başladık eds ile
Dondurmalikahve isilay83 Toplam kg alımı nasıl yani kaç kilo kilo alımı iyi ise yanlış anlaşılmak istemem ama mamaya başlamak doğru olmamış çünkü 4 ay için 400 gr yeterli. Kgsu ayına göre azsa o zaman başlanır.
Maco_44 Ecemoz1 Yaa bende mama alacaktım kızdılar bana almadım😅 doktora flan götürecektim ilk bebeğim iite insan tereddüt ediyo