Kızlar birkaç gündür nezleydim bu gün 6 aylık kuzuma da geçmiş gibi burnu dolu hırıltısı yoğun duyuluyor bebeklerde soğuk algınlığı nasıl ilerliyor bilginiz var mı 1 ay önce bronşit oldu atlattı şükür elimden geldiğince hem kendimden hemde çevreden sakınıyorum ama oluyor işte 🥹 ne yapmam gerekiyor en azından bi Sağlık ocağına götüreyim mi ben o kadar agır geçirmedim sadece burun akıntısı oldu kızımda nasıl ilerler ilaç kullanması gerekir mi evde doğal yollarla çare bulabilir miyiz ?