Merhaba arkadaşlar özellikle çalışan anneler için soruyorum bebekleriniz için kamera kullanıyor musunuz gün içerisinde bebeğinizi takip ediyor musunuz. Anneanne/babaanne bile bakıyor olsa kamera kullanmalı mıyız. Birde çok pahalı olmayan önerebileceğiniz kamera markası modeli var mı