Yenimami Kızlar bebeğim 6 aylık olacak az kaldı ama ismini 10 kez söylersem 1 kez bakıyor. Sizinkiler de öyle mi ve ya ne zaman baktılar? Bu arada sadece ismine bakmıyor arkadaşlar geri kalan herşey ne yapılması gerekirse yapıyor.
Yaseminsaribas Yenimami ilk doğduğu günden beridir ismi ile seslenirim severim herkesi de öyle tembihledim ve ismini duyunca bakıyor şarkı söyler gibi yapıp oyun yaparak adını söyledim sizde öyle deneyin
Gamze40gamze Yenimami bizde 5 ay 26 gunluguz arada bakar yani herzamn bakmaz ben takilmiyorum kucuk daha otizm postlari okuya okuya hetkes endise etmeye basladi
Yenimami Uffsananebeslk hayır sadece ismini söylüyorum birkaç defa söylüyorum arkaarkaya söylüyorum bazen sadece ismini söylüyorum ama on kere söylediğimde falan belki bakıyor
Gokce_anestezi Yenimami Uzmanlar 1 yaşına kadar bakmasını bekliyoruz diyorlar.Yani daha erken merak etmeyin🙏🏻Her çocuğun gelişimi gerçekten farklı.12-13. Aylarda hala bakmazsa o zaman doktora danışırsınız ama şu an normal 🌸
hayalperest__ Yenimami 7 aylık benimde bakmıyor göz teması varsa siz konuşunca dinleyip tebessüm ediyorsa korkulacak bir şey yok 🥰