alonee Aynı böyle benim bebeğimin bacaklarda kollarda oldu. Atopik dermatit yani egzama dedi doktor. Alerji kökenli oluyomuş zaten bebeğimin alerjik bünyesi var. Henüz test yaptırmadım. 1 haftaya gideceğim üniversite hastanesine. Ama bizimki yaygındı kızarıklık çok daha azdı. Bioderma atoderm nemlendirici kullanıyorum hemen geçti. Ama dediğim gibi bizimki bu kadar şiddetli değildi. Belki sadece nemlendirici yeterli olmayabilir. Krem gibi bi ilaç vermedi mi?