Mavikelebek54
Yanlış anlaşılmak istemem hemen bana düşmanı diye de anlaşılmayayım ama yorumları okudum da büyüdü ya için sütüm yetmiyor diye düşünmüşsünüz sadece anne sütü ile 1,5 belki 2 Belki de 2,5 yaşına kadar emziren insanlar var bebek büyüdü diye süt yetmez diye bir şey yok aslında geceleri dolu bez almadığınızdan bahsetmişsiniz çişini tutmaya alışmış olabilir mesela geceleri yine mamaya verin ama ben sadece şu yanlış algıdan dolayı yazmak istedim çünkü burada artık bebeğim büyüdü sütüm yetmiyor algısı çok var annede halbuki aktif bir şekilde hemen bebekse yani anne sütünü sağmıyorsa veya çalışıp da uzun süre memesinden ayırmıyorsa yani hani çalışan anneler uzun süre emziremediği için bebek de aktif ememediği için sağım yapıldığı için belli bir zaman sonra süt azalmaya başlar bir de ilaç falan kullanmadıysanız sütünüz zaten bebeğinizin ihtiyacına göre üretilir.
Ha bir de siz yetmiyor diye düşünürseniz psikolojik olarak beyniniz buna odaklanır ve yetiyorsa da zamanla yetmemeye başlar o yüzden benim sütüm yetmiyor mu diye düşünmeyin.
Bebek aktif bir şekilde emiyorsa değil isterse 18 aylık olsun o süt o bebeğe yeter.