Güzel anneler ilk cocugumda da uyku tulumu giydirirdim hiç usutmedi hiç hasta olmadı tulum sayesinde. Ama ikinci bebeğime nasıl viydirecegimi ve tulumun altına ne giydirecegimi bilmiyorum kafam karışık. Pijama takımı giydiriyorum sıkılıyor sanki. Biraz inceltiyorum öksürmeye basliyor. Üstüne battaniye ortuyorum yine rahatsız oluyor. Çok sık uyanıyor. Ne yapmalıyım sizce
Evimizin sıcaklığı da iyi yanı gece biraz soğuk oluyor ama öyle hasta olunacak kadar değil. Tulum da ,sanırım 2,5 tog