minikMarquez Leman98776 kilosuna göre verin demişti kan değerleri düşük olduğu için bir damla daha fazla verin dedi
Ucansupurge Leman98776 Doktorumuz en iyisinin Bestrion olduğunu söylemişti hem içeriği temiz demisti biz Bestrion kullandik
Lavinia53 Devletin verdiği kan ilacı benim kızım da alerji yaptı ocean kullanmaya başladık ne kustu ne de başka bir alerjik reaksiyon gösterdi kızım severek içiyor 6,5 kg sekiz damla veriyorum
Lavinia53 TUNTUN zaten süt alerjisi vardı birde pişik yaptı ve kusması çok artmıştı doktor dedi bizede
bilgekizinannesi Leman98776 ocean kullanıyordum son aldığım şişede bebeğimin dudak kenarına damlayınca değdiği yeri kızarttığını fark ettim içinde vişne aroması var sanırım ondan. Bir de koruyucu var dikkat ettiniz mi bilmiyorum bıraktım bestiron aldım. Yeni başladım kilo başı 1 damla veriyorum