Arkadaşlar süt alerjisi yaşayanlar hangi demir ilacını kullandınız?sidefer almıştım süt tozu var diye kestim.1 aydır diyetteydim.testimiz negatif şimdi yavaş yavaş açıyorum diyeti.ama ilaca henüz başlatmadı doktorum.zaten geç başladık sonra gripti alerji başlangıcı derken hiç veremedim.alerji doktorumunda bilgisi dahilinde kestik.ama içeriğini araştırarak başlayabilirsin dedi.ne almalıyım.D vitamini de pedia d veriyordum onuda 1 aydır kestik.ona başlamayı düşünüyorum ama demirde ne alacagımı bilmiyorum