Kızım 4 yaşında , bizde salgın hastalığa yakalandık , ateşi 40 derece hiçbir şekilde ilaç içeremiyoruz her yolu denedik yok inat etti ağlamaktan mosmor oldu içmiyor . Diğer ilaçlarınıda aynı şekilde içmiyor . Sadece duşa sokuyorum başka bişey yaptırmıyor . 3 gündür bu şekildeyiz . Doktora götürdüm verilen ilaçları içmiyor hiçbir şekilde