Bebeğim 1 yaşında kah bizle kah yatağında ama çoğunlukla bizimle uyuyordu ama geceleri asiri dönüyor. Eşimi tekmeliuor beni yataktan itiyor yatagin baş kismina dönüyor. Dönüyor Allah dönüyor sabah a kadar belki 100 sefer uyaniyoruz. Dün gece kendi odasinda yatagina yatirdim montessori yatagi var, yatagin kenarlarinda kenarliklarda var onlara carpmaktan 10dk da b uyandi. Sonra bizim odada bebekliginden kalma Park yatak vardı orta kısmını sokup onda yatirdim bu sefer file kismiyla oynayip kendini uyandırdı besige her koyusumda uyandi hep o besiktede dönüp durdu. Sizde durum böyle m neler yapabilirim?