Merhaba kizlar ben ilahiyat okuyordum evlilik filan derken bıraktım zaten çok zor bölümdü okumak istemiyordum.Evlendigimde dondurma işlemini dilekçesini yollamıştım e-mailadresim ve telefon numaram bir ay sonra değiştiği için bana ulaşamamıştılar bende tamamrn unutmuştum 😑 yazın bı bakayım derken aldığım bursta kredi olmuştu pasif ogrenciymisim Allah kahretsin tam 4-5 aydan fazla sürekli öğrenci işlerini arıyordum asla cevap vermiyorlardı en son aradığımda bu sefer açtılar durumu anlamaya çalıştım şuan kaydım duruyor okulu 2. Sınıfta bıraktım şuan kayıtta 4. Sınıfım yani son sınıf ve kadın bana bı sürü alttanin var istersen gel derslerini seç tekrar devam et dedi yani yapamam dedim kaydımi silmek istiyorum dedim oda vekalet için birinin gelmesini söyledi benimde durumun yok öyle gideyim yapayım bebeğim küçük hamileyim üstelik. kaydını sildirmezsen kaydın 7 yıl kalıyormuş dedi kızlar ne yapicam ben kimsede yok yakınlarda gitsin kendimde gidemiyorum ?
Ve diğer bir sorum kaydımi sildirdikten sonra tekrar başka bı üniversiteyi kazanırsam açıktan kaydım olurmu.?