balyanak58 Menenjit aşısı hakkinda ne düşünüyorsunuz? Yaptırmalı miyiz? Ilk evladimda yaptirmadim. İkinci evladim 14 aylik ve ne yapacagim hakkinda sağlıkli düşünemiyorum 🤷♀️
Asyaveannesi04 balyanak58 biz yaptırdık bence önemli bir aşı beyinle alakalı yakalandığında dönüşü yok riske atamam 5 doz belirledi doktorumuz 3 tane olduk 2 tane kaldı