deletedmom719 sanmıyorum kusmasın diye mamanın içine kıvam arttırıcı koyuyorum o da cok katı yapıyor mamayı. 0/6 aylık biberon ucunu takıp verdiğimde sanki boş çekiyordu biberonu bende large biberon ucu aldım mamayı kolaylıkla içmeye basladı. Dün biberonun eski ucunu taktım yorularak içsin de belki memeyi de tekrar tutar diye ama onu da reddetti. İstiyor ki hızlı hızlı içebilsin o bahsettiğiniz yöntemde süt mama damla damla geliyor onu da kabul etmez 😒