Deletedmom_79 hurremsultann Alan tanımak ayrı zaman geçirebilmek. Kocamız diye yularlı evcil hayvanımız olmadığını kabul etmek, kendisinin de bir birey olduğunu kabul edip kendi zevklerini hobilerini yaşaması gerektiğini kabullenmek. Alan açın. Kendinize açılmasını beklediğini gibi.
arslan6454 hurremsultann Saygı ve sevgi bence ben eşime duyduğum saygıyı oda bana duyar eşinin sinir olduğu şeyleri yapmamalı yeri geldiğinde alttan almayı bilmeli
hurremsultann 1bahar iyi de o zaman nerde şeffaflık ben almam eşimin telefonunu oda benimkini ayda yılda bir alır ama hep orta da telefonlar isteğimiz zaman alıp bakma özgürlüğü var
Show_must_go_on hurremsultann Bence öıt evliliğin sırrı SAYGI ve bir birinin sınırlanırını bilmek herkes sonuçta bir birey ve kendi özel hayatları olmalı bir birlerine bağımlı olunursa sıkıyor bir süre sonra.
Show_must_go_on 1bahar Telefon benimde kırmızı çizgim ne eşim ne ben bakmayız çünkü ne kadar eşim de olsa benim ayrı bir özel hayatım da var onunda aynı şekilde. Telefon karıştırmak çok büyük saygısızlık geliyor bana
kasimonbes hurremsultann esini onun seni ne kadar sevdigini onemsemeden kiyaslamadan sevmek. İnsan oldugu icin ve kosulsuz karsiliksiz sevmek. Anlayisli olmak ve gerektiginde alttan almak Ve 5 S kurali. Sevgi Saygi Sorumluluk Sevkat Sabir 🌺 Tabi bunlarin hepsinden önce evlenmeden dogru insan olduguna kanaat getirmek. Dogru ya da yanlis insan cidden iliskinin basinda kendini belli ediyor biz gozlerimizi kapatiyoruz nedense. O ailelerin gordukleri seyleri biz gormemek istiyoruz
Sibel22- Bence birazda kıyas yapmamak . Çoğunlukta kadınlarda oluyor bu bazen bende yapıyorum açıkçası ve bu yüzden tartışıyoruz 😕
acabahamilemiyim hurremsultann evlilik karı koca arasındadır asla 3.bir kişi özellikle kaynananın araya girmesine fırsat vermeyen koca olursa işte orda mutlu evlilik olur ❤
DenizSerap İletişim. Yani bir şeye bozulup trip atmak yerine konuşmak rahatsızlıkları dile getirmek ama bunu dile getirirkende asla hakaret bağırma olmadan sakince açıklama yani saygı. Evlendiğin insana trip atmak bence çok saçma sonuçta sizin arkadaşınız değil. Arkadaşa sırtını döner ayrı eve gidersin istemezsen bir daha hiç konuşmazsın çünkü onu görmeme ihtimalin var ama Eş öyle değil.
Kuzucumm_ hurremsultann kesin bir çözümle geliyorum 😂 ne olursa olsun fazla konuşmamak sanırım 😂 sessiz kalmak her zaman tercihim ama çokça damarıma basılana dek ahsgsgzhsg
biraslanmiyavdedi Saygı, sevgi, merhamet, empati, çekirdek aileyi sahiplenmek, eşlerin birbirini tamamlaması vs. vs. He bir de birbirinin hayallerini küçümsememek.
HMU hurremsultann 1)Karşındakini anlama çabası..Bu iki taraflı olunca mutluluk kendiliğinden geliyor. 2)Ufak tefek şeyleri uzatmamak. Düşünün bu tartışmanın sonu boşanmamı diye. Değilse hiç uzatmanın anlamı yok. Zaman kaybı.. 3)KENDİNİ İFADE EDEBİLMEK. 4)Erkek çokça merhametli, kadın ise çokça sevgi dolu olmalı.. 5)Karşılıklı fedakarlık ve bolca hoşgörü (hepimiz insanız nihayetinde) 6)Evlendikten sonra oluşan çembere (karı, koca ve çocuklar) başkalarının müdahalesini önlemek.